A Federación de Comercio A Mariña (FCAM) acordou este mércores realizar unha campaña para promocionar e darlle visibilidade aos negocios locais durante o vindeiro mes de xuño.
Segundo explica o presidente da FCAM, José Carlos Paleo, “esa campaña, que presentaremos nos últimos días do mes de maio, estará nas redes sociais, na prensa, na radio, no cine e tamén na televisión. Imos facela coa colaboración da Xunta de Galicia e da Deputación Provincial de Lugo”.
PROMOCIÓN XORNALÍSTICA
A FCAM valora a colaboración do xornalista Pedro Madera na reportaxe realizada para a revista Marca Motor, publicada este mes de abril, “e na que achegou a nosa comarca a máis de 100.000 persoas”.
A agrupación de comerciantes da Mariña explica que Madera fixo un percorrido entre Ribadeo e O Vicedo no que propón a visita a diferentes lugares de interese da Mariña como a Basílica de San Martiño, os portos de Nois, Burela, Celeiro ou O Vicedo. Fala da faba de Lourenzá e alude a establecementos comerciais como Panadería Torviso, Casa Damián, A Lonxa, Casa Chao ou Galipizza”, precisa.
Pedro Madera realizou outra reportaxe para mylifeplanet.com con saída desde o río Eo e remate en Estaca de Bares. O xornalista define a costa de Lugo como “unha colección de lugares onde a vida se desfruta con outro ritmo”.
Paleo indica que “está pendente de publicarse a nivel nacional tamén outra reportaxe do mesmo cronista sobre as autocaravanas e as áreas de estacionamento e servizos cos que contamos para este tipo de turismo, que vai en alza, na Mariña”.
A FCAM considera “importante facer promoción do noso comercio e das nosas posibilidades turísticas aquí na Mariña, pero tamén é importante vender as nosas excelencias a nivel autonómico ou estatal. Se queremos recibir xente durante a maior parte do ano deberemos traballar neste sentido”, argumenta Paleo.
ORZAMENTOS
Na xuntanza da FCAM acordáronse as liñas orzamentarias para este 2019 coas convocatorias de axudas por parte da Xunta e o convenio coa Deputación para o desenvolvemento de actividades ao longo deste ano, así como as distintas campañas que se porán en marcha.