Nutella, unha marca que comercializa crema de cacao, empregou a imaxe da praia das Catedrais nos seus envases, pero ao non usar o topónimo oficial, o alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez, dirixiuse á empresa cun escrito para solicitar que se “respectase” o nome do areal.
Segundo explica o Concello, ao cabo duns días recibiuse unha resposta “satisfactoria” á petición, polo que Suárez Barcia destacou a “rapidez” e valora a “sensibilidade” coas normativas legais.
“Vimos hai uns días esta campaña importante desta coñecida marca e valorámola positivamente, aínda que vimos con tristeza que nela non se respectaba a toponimia legal e oficial do nome da praia, polo que lles enviamos un escrito explicativo e solicitando amigablemente o importante de respectar os nomes de lugar na súa forma orixinal”, expuxo.
Ao cabo duns días, recibiuse unha resposta satisfactoria. “As Catedrais son As Catedrais, aquí e na Chinesa Popular”, salientou o rexedor, quen indicou que o envase xigante recibido, no que había bombóns e chocolates, foron doados ao hospital-asilo para que fagan “bo uso del os usuarios do centro, sempre que as súas condicións de saúde llelo permitan”.