Unha pescadería de Burela tira de ‘influencer’ e aconsella en Youtube como mercar peixe e marisco

Pepa si que sabe, que ten orixe no 1876, estrea conta no sitio web en plena campaña de Nadal

Pepa si que sabe, empresa de Burela, estrea canle de Youtube. PEPA SI QUE SABE

EFE. En plena campaña de compras para preparar o Nadal, naceu a canle de Youtube ‘Pepa, si que sabe’, unha pescadeira influencer galega -encarnada pola viveirense Carla Maseda– que conta como aforrar nesta datas si alguén vai adquirir peixe e marisco de calidade, pero que tamén ensina a diferenciar especies e outros detalles do día a día da súa profesión.

Os promotores desta iniciativa explican que “o obxectivo” desta nova canle é “aconsellar e axudar aos compradores a escoller correctamente e ao mellor preciar os mariscos e peixes que reinarán nas mesas estas festas”.

“Pepa é agora a cabeza visible dunha empresa de Burela (Lugo) que naceu no ano 1876 e que conta coa confianza de numerosos clientes particulares e profesionais de toda España”, precisan.

Entre os consellos que nos dará esta influencer durante as próximas semanas “está a opción de comprar marisco galego de calidade agora que os prezos non empezaron a subir e gardalo vivo na cetárea que a empresa lucense ten no centro da localidade da Mariña Lucense, unhas grandes piscinas de auga de mar que reproducen condicións moi similares ao fondo mariño”.

NEGOCIO TRADICIONAL

“Con esta didáctica e fresca campaña, a través da simpatía da figura de Pepa, búscase poñer en valor este negocio tradicional e cunha traxectoria de preto de 150 anos. Ademais, a través do resto de redes sociais ofrecerase ao cliente información de todo tipo achega de tempos de cocción, peculiaridades de cada especie ou o traballo diario dos pescadores e mariscadores en Galicia”, precisan.

RESPOSTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here