O Concello de Viveiro anunciou este xoves que a revisión de oficio que tramitou polas demandas de nulidade das multas de tráfico impostas por persoal municipal concluíu que non hai irregularidades nos expedientes sancionadores. Polo tanto, o executivo local non deberá devolver o diñeiro aboado polos cidadáns.
No mes de outubro do ano pasado, o PP de Viveiro denunciou que o persoal laboral do Concello tramitara 807 sancións de tráfico entre xaneiro do 2016 e xuño do 2017. Os populares afirmaron que a tramitación correspondía a un funcionario -o inspector principal de Policía Local– e que os expedientes poderían ser nulos ao non aterse ao procedemento administrativo.
o executivo local non deberá devolver o diñeiro aboado polos cidadáns
O expediente encargado polo Concello resalta que non existe neste ámbito unha unanimidade xurisprudencial e que é preciso analizar a concorrencia de diversas cuestións, como a existencia ou non de indefensión, o tipo de procedemento ou a imparcialidade na tramitación do mesmo.
Así, a instrucción do procedemento e o Consello Consultivo de Galicia non atoparon evidencias de que existise un vicio de nulidade. A alcaldesa de Viveiro, a socialista María Loureiro, resalta que “a pesar das carencias de persoal funcionario, os procedementos tramítanse segundo a lexislación vixente, garantindo en todo caso os dereitos dos cidadáns”.
o pp denunciou no 2017 que debía ser o inspector principal da policía local quen cursara os expedientes
“ALARMA SOCIAL”
A rexedora criticou a postura dos populares que, afirma, “proporcionaron información sesgada sobre un asunto complexo e causaron unha gran alarma social, pois foron moitos os veciños que se achegaron ao consistorio preocupados polo asunto”.