“A falta de iluminación e o mal estado que presenta esta estrada constitúen un risco elevado para os usuarios”, sinalou a viceportavoz popular Elena CandiaSantiago, 18 de xuño de 2021.-
O Parlamento de Galicia aprobou hoxe a proposición non de lei do Grupo Popular a través da que se require ao Goberno central que acometa a mellora integral e urxente da estrada N-634, no treito entre o Alto de A Xesta en Abadín e Mondoñedo, que serve como itinerario alternativo á autovía do Cantábrico cando se producen peches de circulación polos intensos bancos de névoa.
A viceportavoz do Grupo Popular, Elena Candia, considerou “urxente” garantir a seguridade aos usuarios deste tramo da N-634, “xa que a falta de iluminación e o mal estado que hoxe presenta esta estrada constitúen un risco elevado, e moito máis coa chegada do verán, cando se produce un incremento moi significativo do tránsito por estas vías”.
SEN ILUMINACIÓN E CO FIRME MOI DETERIORADO
A través dun comunicado, Elena Candia incidiu que “os accesos a esta estrada de titularidade estatal seguen sen iluminación e o firme está moi deteriorado, polo que resulta urxente acometer obras de mellora nesta vía, así como garantir un mantemento periódico e axeitado ao elevado número de vehículos que transitan pola mesma cada vez que se pecha a autovía”.
Neste sentido, lamentou “a incapacidade do Goberno central para ofrecer solucións aos reiterados peches da autovía do Cantábrico como consecuencia dos intensos bancos de névoa ou o vento, que obrigan a empregar como itinerario alternativo a estrada N-634 no treito que discorre entre os municipios de Mondoñedo e Abadín.
“O arranxo desta estrada ten que ser unha realidade, máis pronto que tarde, porque estas obras xa están comprometidas desde o ano 2017 e o Goberno socialista leva poñendo escusas desde esa data para non facer esta actuación tan necesaria”, sinalou Elena Candia.
O BNG CELEBRA O ACORDO
Por outra banda, segundo apunta o voceiro municipal, Eloi Cabanas, esta medida fora proposta xa no concello no ano 2015 por entender que sería unha alternativa aos continuos peches da A-8 a raíz dos cales moitos transportistas decidiron desistir de empregar a autovía pola perigosidade do Fiouco e tamén polo menor consumo de combustible que supón o traxecto de 18 quilómetros pola N-634, que aínda que son dous máis ca o traxecto por autovía, o tempo é practicamente o mesmo e o aforro económico tamén é considerable.
A pesar de que a proposta de mellora da N-634 xunto coa emenda de prolongación do terceiro carril saíu adiante, o BNG pídelle ao PSOE que se poña mans á obra e non espere a ver que pasa co proceso de construción e experimentación dos prototipos antinéboa seleccionados para reducir o problema da néboa no alto do Fiouco.