EFE/JAVIER RAMOS. A banda neerlandesa de metal sinfónico Within Temptation foi a encargada o pasado sábado de poñer coa súa música de tintes góticos un punto máis calmado ao ambiente o Resurrection Fest tras tres días de desenfreo e metal extremo, que converteron a vila lucense de Viveiro no lugar de referencia deste xénero musical.
Apenas superadas as once da noite, os membros de Within Temptation saíron ao escenario e presentáronse ante o público cos primeiros compases do sinxelo ‘Raise your banner‘, extraído do seu último álbum, ‘Resist‘ (2019), que ata o último momento colleitou unha gran acollida por parte do público.
Na versión gravada deste tema, a portentosa voz da vocalista Sharon del Adel, que se presentou vestida cun hábito branco co logo do grupo nas costas e do que axiña se desprendeu, está acompañada pola poderosa interpretación que ao seu lado fai Anders Friden, da banda sueca In Flames, e a quen o pasado sábado supliu un dos guitarristas.
‘Resist’, álbum que acaparou a maior parte do repertorio da actuación, está repleto de colaboracións de Within Temptation con artistas de todo o espectro do metal e o rock duro, como é o caso de Jacoby Shaddix -voz dos californianos Papa Roach-, quen participa en ‘The Reckoning‘, canción que foi a seguinte en soar.
REPERTORIO CLÁSICO
Con todo, tamén houbo espazo para pezas doutros traballos, entre as que destacaron a celebrada ‘In the middle of the night‘ ou ‘Faster‘, ambas incluídas no disco de 2011 ‘The Unforgiving‘; e que, malia a algúns problemas co volume do micrófono da cantante, foron das máis aplaudidas de todo o concerto xunto ao sinxelo ‘Stand my ground‘, o tema que os catapultou á fama mundial hai xa quince anos.
MÓBILES NA ESCURIDADE E ALGÚN CHISQUEIRO
O concerto de Within Temptation incluso regalou unha estampa sentimental pouco propia dun festival de metal cando, ao interpretar unha versión acústica de ‘Ice Queen‘, centos de móbiles e algún que outro tímido chisqueiro prendéronse entre o público para acompañar a solemne balada.
Logo dun temperán amago de despedida a banda regresou ao escenario para un bis onde interpretaron ‘What have you done‘ e -coro eclesiástico incluído- a clásica ‘Mother Earth‘, do disco homónimo de 2003, un tema fixo nos seus concertos desde entón.
CULT OF LUNA, PERTURBADORES
Para o treito final da décimo cuarta edición, o Resurrection Fest colocou na extensión principal os concertos de Cult of Luna, cuxo post-metal recolle a linguaxe melódica de formacións do metal máis clásico e lévao a unha intensidade aínda maior cun son perturbador e oprimente; así como ao veterano e carismático vocalista danés King Diamond, unha sorte de Alice Cooper escandinavo, encargado de baixar o telón do escenario principal ao son dos seus grandes éxitos, como ‘Abigail‘ ou ‘Welcome Home‘.
TESTAMENT E LAMB OF GOD, A AXITACIÓN
Rematou así un festival que rexistrou arredor de 100.000 asistentes entre os seus días e que, nesta ocasión, concentrou nas xornadas do xoves e o venres aos seus maiores cabezas de cartel, ambos coñecidos pola súa música agresiva e extrema: Slayer -cuxo concerto estivo a piques de suspenderse por unha aparatosa tormenta eléctrica- e Slipknot.
Como bos cómplices destas dúas bandas míticas na historia do metal, grupos como os estadounidenses Testament recolleron a súa mensaxe e fixérona resoar de novo no festival, a golpe dun acelerado trash metal que animou a tarde ás miles de persoas que xa comezaban a concentrarse no recinto de Lavandeiras, en Celeiro.
Con todo, o gran atractivo das horas de sol foron os seus compatriotas Lamb Of God, que regresaba ao festival despois dunha última visita no 2013 e que -na súa única data en España este ano- ofreceron o concerto máis salvaxe do día, xa que desde o inicio con ‘Omertà‘ ata o peche con ‘Redneck‘, converteron as primeiras filas do escenario principal nunha violenta concatenación de bailes, pogos e convulsos movementos cervicais.
BERRI TXARRAK, DE ANIVERSARIO
Ademais de toda esta nómina de grupos internacionais, o peche do Resurrection Fest, que puxo ás tres da madrugada o colectivo alemán de stoner rock Colour Haze desde o secundario Desert Stage, reservouse durante esta xornada un lugar especial para a potente banda vasca Berri Txarrak, que celebrou os 25 anos de traxectoria cun concerto no Ritual Stage nas horas centrais do festival.
A VINDEIRA EDICIÓN, DO 1 AO 4 DE XULLO
A organización despediu a décimo cuarta edición anunciando as datas da décimo quinta entrega.
O Resu 2019 rematou! Mil grazas! Vémonos en 2020!
¡Resurrection Fest EG 2019 ha finalizado! ¡Mil gracias! ¡Nos vemos en 2020!
Resurrection Fest Estrella Galicia 2019 is over! Thank you very much! See you in 2020!
RESURRECTION FEST @estrellagalicia 2020: 1-2-3-4 JULY
RT! 😄🤘 pic.twitter.com/06BeB3UPRA
— Resurrection Fest Estrella Galicia (@ResurrectionESP) 7 de xullo de 2019
O Resu volverá a Viveiro do 1 ao 4 de xullo.