“Si piensas en merluza, piensa en Burela” é o lema da campaña que a Organización de Produtores Pesqueiros de Lugo (OPP), coa colaboración de ABSA, levou a cabo durante o último mes para promocionar en Madrid o seu produto estrela: a pescada do pincho, que protagonizou unha acción publicitaria dentro das instalacións do Metro.
A campaña trasladou a imaxe xigante do porto de Burela e do mar do Gran Sol ás paredes dos corredores do metro de Madrid para reivindicar “un produto pesqueiro de primeira calidade, resultado dunha arte de pesca tradicional e sostible, como é o pincho”, lembra a OPP.
O produto presentábase de forma espectacular en corredores e vagóns deste transporte público, “co obxectivo de crear unha identidade propia para a pescada de Burela e posicionar a marca dentro do mercado estatal, distinguíndoa pola súa extraordinaria calidade, para conquistar os padais e as mesas de toda España”, engaden os armadores.
Además de personalizar seis vagóns do metro, os corredores da parada Diego de León, na liña 6 da ruta circular do centro, unha das de maior tránsito, reconvertéronse integramente coa imaxe de ‘Merluza de Burela’.
“Na arte final coidáronse e potenciáronse aspectos que diferencian o produto ata facelo excepcional: a súa calidade e sabor, facendo fincapé nun estilo de vida que aposta pola alimentación sana, fresca, natural e diferente. Precisamente sobre este estilo de vida xira outra das accións promocionais que se están levando a cabo a nivel nacional, e que utiliza os medios de internet e redes sociais para facer chegar a ‘Merluza de Burela’ a un público xove non consumidor habitual de peixe”, conclúe a OPP.