A Federación de Comercio A Mariña (FCAM) emprenderá este venres ‘Ollo‘, unha campaña de concienciación pola que os 900 establecementos asociados da agrupación apagarán as súas luces entre as 20.00 e as 00.00 horas.
O obxectivo da campaña é convidar á reflexión sobre a importancia do comercio local para as vilas e sobre a necesidade de apoiar os pequenos negocios, os dos veciños.
“Hai que ter ollo co que facemos, co que fomentamos, coas decisións que se toman a nivel particular e por parte das administracións. Todos somos parte da roda e temos que axudar a andar”, expón José Carlos Paleo, presidente da FCAM.
AMEAZAS
“Queremos lanzar unha unha campaña cunha pizca de realidade de como está o comercio e das ameazas que afronta, como as grandes plataformas e a dificultade para actualizarse. Todos somos veciños e debemos valorar o que temos”, explicou Paleo.
MÁIS DE 3.000 EMPREGOS
A FCAM agrupa a 900 negocios, que xeran máis de 3.000 empregos e 10.000 colaboracións e conta cun volume de facturación duns 300 millóns de euros ao ano.
Esta campaña tamén incide neste potencial e resalta que o comercio local “supón máis atención personalizada e máis convivencia”, subliña o presidente do colectivo de empresarios mariñao.
Con todo, Paleo realizou unha avaliación positiva. “Hoxe o comercio local e todo o que oferta é moito mellor que onte, que hai cinco anos e que hai dez anos. Con isto temos que quedarnos e temos que loitar. As posibilidades da Mariña son inmensas e con iso nos temos que quedar”, asegurou.
PRESENTACIÓN
A campaña foi presentada este xoves no Cenima, en Foz. No acto interviñeron, ademais de Paleo, o alcalde de Foz, Javier Castiñeira, o presidente da Mancomunidade de Municipios, Alfredo Llano, o responsable da área de relacións institucionais da Deputación de Lugo, Álvaro Santos Ramos, e o delegado territorial da Xunta de Galicia en Lugo, José Manuel Balseiro.
VINDEIRAS CAMPAÑAS
“A campaña deste venres é dalgún xeito o inicio de dous meses frenéticos do comercio, desde o Black Friday, importado pero que nos temos que adaptar a el, á campaña de Nadal que imos facer con distintas institucións para todos conxuntamente, e a continuación o inicio das rebaixas. Nestes dous meses vaise xogar moito o comercio pequeno”, concluíu Paleo.