O Ministerio de Fomento cedeu ao Concello de Mondoñedo a titularidade de dous tramos da antiga estrada N-634 cunha lonxitude de 1.547 metros, que ata agora tiña a consideración de viario anexo á Rede de Estradas do Estado.
Segundo explicou Fomento nun comunicado, o executivo mindoniense solicitou ao Ministerio a transferencia da titularidade de de o tramo de San Vicente desde o quilómetro 596,742 da actual N-634, ata o 597,025, cunha lonxitude real de 367 metros da N-634a, e unha superficie estimada de 6.712 metros cadrados.
Ademais, pediu a cesión do tramo de Sasdónigas, desde o quilómetro 598,4 da N-634, ata o 599,588, cunha lonxitude real de 1.180 metros da N-634a e unha superficie estimada de 16.282 metros cadrados.
“Unha vez acreditado o cumprimento dos requisitos legalmente establecidos, ao amparo das condicións establecidas no artigo 5 da Lei 37/2015 de Estradas, o Ministerio de Fomento considerou procedente acceder ao solicitado”, subliñou Fomento.
O cambio de titularidade, abundou o Ministerio, “non leva transferencia de capital algún” e non xera “obrigas económicas ou gasto para a Administración Xeral do Estado”, conclúe Fomento.
“REDUCIÓN DA BUROCRACIA”
A rexedora, a popular Elena Candia, sinalou que “tralo remate fai uns meses das actuacións de asfaltado e repintado solicitadas ao Ministerio de Fomento, o Concello asinou agora as actas de cesión que permitirán a redución da burocracia á veciñanza. O executivo local será desde este luns o responsable de explotación e conservación da vía”, explicou.
MELLORAS NA N-634
Segundo expuxo a subdelegada do Goberno central en Lugo, Isabel Rodríguez, “nos últimos meses redactáronse proxectos para melloras do firme, marcas viarias e balizamento na N-634 e o proxecto de escorrentías da A-8 en Vedrós e O Carme“.
A-8
No tocante á Autovía do Cantábrico, con constantes peches no Alto do Fiouco a causa da néboa, o último entre a tarde do pasado domingo e este luns, afirmou que “tanto a Dirección Xeral de Tráfico (DXT) como Fomento traballan nos proxectos que teñen por obxecto minimizar o impacto da brétema na A-8″.
No pasado mes de marzo, o ministro de Fomento, José Luis Ábalos, comprometera -en plena campaña electoral- para o mes de marzo a licitación para o mes de marzo do contrato dos prototipos antinéboa. Prevese ampliar a cinco quilómetros o treito con balizas.